Ştirile RMphotography

Vertical Himalaya Expedition 2011

Posted in SOCIAL by RMphotography on 09/08/2011

Dupa 2 saptamani in care am lucrat la extrema, atat fizic cat si psihic, am ajuns sa finalizam ceea ce probabil multi asteptau. Mai exact este vorba de spotul de promovare a celor 3 alpinisti despre care ati citit in materialul acesta.

Sa va spun cate ceva despre ceea ce a stat in spatele camerelor: o echipa de alpinisti plini de viata, cu dorinta de a savura viata din plin si cu o capacitate mare de stimulare.

Inainte de filmari cu aproximativ 3 zile am fost contactati de catre Vlad, care dorea sa isi faca un material de promovare. Am  avut o mica intalnire in care am pus la punct cadrele, unghiurile si am asteptat sa imi impartaseasca ideile sale.

Dar cum planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ, am ajuns la locul de filmare, mai exact in Cheile Turzii, unde urma sa filmam cadrele de pe stanca. M-am oferit, voluntar, sa urc (speram asa vreo 5 m) si incep si urc, si urc, pana am ajuns usor la locul de regrupare. Dar sa vedeti cum am ajuns sa urc cei 35m : )): ))!…sa nu mai zic ca mi-a luat 1 ora, 3 degete distruse, un sarpe care imi tragea cu ochiu, si evident un mare numar de curiosi!

M-am plans mult pana sa ajung sus, dar mai rau si cu mai mari emotii fost momentul cand urma sa scot camera din rucsac si sa incep sa filmez. Dupa 1 ora de stat in ham si coarda chiar imi doream sa fiu jos!

Colgul meu era jos si ma incuraja cum stie el mai bine; incerca sa ma convinga ca sus ma asteapta un KFC si un Cola RECEE. Evident, minciuni si iarasi minciuni…

Si uite asa au trecu 2 zile de filmari ( dar nu va mai plictisesc cu povestile) si cred ca doriti sa vedeti materialul😉

 

 

Lasă un răspuns

