Ştirile RMphotography

Frig e afara…..

Posted in SOCIAL by RMphotography on 27/05/2011

Astazi am avut ocazia sa il vad pe „fratele” lui Jonny pentru cei care va mai amintiti de el. Nu vreau astazi sa il ironizez si pe el.

Pe scurt ce a facut si acest dom X. Venind spre casa prin Manastur de aceasta data pe str.Primaverii in „statia Pritax” am observat un nor de fum, era cam ciudat ca mirosea si a plastic, cum sunt curios de fire m-am apropiat, crezand ca e o masina incendiata sau cine stie mai ce, cand zaresc arunc o privire mai deaproape il observ pe domnul X facand un foc fix in mijlocul trotuarului intre oameni, toate bune si frumoase, incepe omul nostru sa se ia ce dei care mai treceau prin zona, ba mai mult din cauza cetii din mintea lui a nceput sa isi faca nevoile tot in acel loc, printre oamenii. In scurt timp a ajuns un echipaj de politie, care l-au luat putin la intrebari, personajul nu le era strain il cunosteau destul de bine.

Enigma care s-a creeat a fost aceasta : „Sa il ducem la sectie sau ce sa facem cu el” unul dintre agenti are o idee nastrusnica, ” il punem in masina, dar sper sa nu fi facut pe el, asa ca mai bine sa il punem in portbagaj” moment in care agentul mai matur pot zice, incearca sa se fereasca de ideea asta ” cum sa il punem in portbagaj daca ne filmeaza cineva?”

Toate bune si frumoase domnul X a avut parte de o scurta plimbare cu masina politiei. Mai jos am atasat o imagine cu ceea ce am vazut si eu in seara asta..

Lasă un răspuns

