Ştirile RMphotography

1 Aprilie

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 01/04/2011

A  venit si ziua asta, ziua in care se fac multe farse si mult ras.

Ei bine, eu m-am saturat de stat la birou, nu am nici o idee in a face vreo farsa. Plus ca cine are chef sa stea la munca intr-o zi de vineri insorita? Eu unul nu am chef de nimic.

Dar sa revenim la farse. Imi amintesc ca atunci cand eram copil chiar imi placea sa fac multe farse mai ales in scoala generala si azi cand imi aduc aminte de acele zile imi vine sa rad, dar… parca nu mai are farmec aceasta zi.

Nu mai poti sa faci o gluma celor din jur ca se supara repede sau devin irascibili.

In fine, sper ca voi ati reusit sa faceti cateva farse astazi si chiar mi-ar placea sa ne povestiti si noua ceea ce voi ati reusit sa faceti.

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. mark said, on 05/04/2011 at 07:11

    in soviet russia…


Lasă un răspuns

