Ştirile RMphotography

Pe o stranda ingusta

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 24/01/2011

Pe o strada ingusta , intr-un bloc recent

Unde bate vintul si-i pe jos curent ,

Tinara nevasta plinge si suspina

Ca-i oprita apa si nu e lumina.

Si ca la serviciu sotul ei iubit

A plecat la 6 si n-a mai venit.

Orologiul suna noaptea jumatate

Jos in bloc la poarta , oare cine bate?

– Eu sunt mama soacra , sunt facut covrig

Vin de la serviciu si sunt mort de frig!

Tinara nevasta fuge sa-i deschida

Insa din balcon mama soacra-i striga:

– Ora e tirzie , esti un derbedeu

Unde ti-e chenzina , nu-ti sunt soacra eu !

– Nu sunt eu de vina , soarta fuse cruda

Am muncit ca boul pe 50% …

Am venit acasa sa ma incalzesc

Si sa fac o baie , sa ma odihnesc

– Ai venit degeaba , ii raspunse soacra

Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!…

Du-te la serviciu si de-o fi sa mori

Vine sindicatul cu-n buchet de flori!.. .

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dictaturajustitiei said, on 24/01/2011 at 16:30

    Fotografia este deosebit de frumoasă ! Şi parodia mi-a plăcut!

  2. roscabgdn said, on 24/01/2011 at 16:26

    :)) =)) Vine sindicatul cu-n buchet de flori!.. .


Lasă un răspuns

