Ştirile RMphotography

Tu poti…!!!

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 12/01/2011

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dandelion said, on 21/02/2011 at 22:09

    ce tare’i!🙂

  2. Dan said, on 14/01/2011 at 12:36

    o sa incerc si eu sa promovez videoclipul asta ca de 20 de ani imi racesc gura degeaba macar asa imi ia mai putin timp

  3. roscabgdn said, on 12/01/2011 at 16:29

    foarte tare😛 o sa`l pun si eu pe blog daca imi dai voie😛

    • radumorea said, on 12/01/2011 at 19:15

      poti sa il publici linistit, deoarec nici mie nu imi apartine video-ul…


Lasă un răspuns

