Ştirile RMphotography

Cum numai la noi gasesti

Posted in SOCIAL by RMphotography on 30/12/2010

Ce sa va spun, mare mi-a fost uimirea cand am ajuns pe la ortopedie in Borsa cu doi prieteni si acolo ca in orice sala de asteptare se gasesc multe afise, publicitate etc, si ca in orice institutie publica si nu numai ca si in orice incapare gasesti tot timpul 2 avertismente foarte importante.

Unul din ele se refera la faptul ca nu ai voie sa fumezi in acel loc… si celalt se referea la accesul animalelor.
Si de ce dezbat cest subiect? arucand privirea prin sala de astepare (unde era mai rece ca si afara) am vazut urmatorul avertisment:

Si apoi stau si ma intreb…. care DOAMNE e legatura intre leul respectiv si animalele domestice…Oare medicul a avut un pacinet care a venit cu leul si l-a musca? De ce nu au pus o girafa sau un hipopotam sau mai stiu eu ce… au pus tocmai un leu. (Probabil sa fie un mesaj subtil si sa se refere la mita?)

Dupace am terminat de ras si analizat celebrul avertisment cu leul am vazut urmatorul text:

Această prezentare necesită JavaScript.

ati vazut ceva ciudat? OARE UNDE AU FACUT SCOALA MEDICII ASTIA?????

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. emanuel said, on 01/01/2011 at 04:17

    deci trebuie mentionat ca daca nu imi rasuceam genunchiul la schi si daca nu observam faza cu „mamamures-u” era cu totul altfel :))

  2. roscabgdn said, on 31/12/2010 at 16:24

    pfff…pacat😀

  3. roscabgdn said, on 30/12/2010 at 20:36

    tu de unde esti ? Borsa ? Eu sunt din Viseu de Sus😉 poate ne intalnim cumva😛

    • radumorea said, on 30/12/2010 at 20:40

      nuu sunt din cluj, ieri am venit din viseu de sus am stat 2 zile, ca am fost la borsa pe partie… daca stiam dinainte ;;)


Lasă un răspuns

