Ştirile RMphotography

CU GANDURILE PRIN ZAPADA…

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 13/12/2010

Se scutura cativa fulgi de nea. Fereastra e putin deschisa, am vrut sa simt racoarea serii strecurandu-se in camera si cuibarindu-se printer perne, printre carti si printre gandurile mele. M-am intrebat daca ma cunosc intr-atat incat sa-i dau voie sa faca aceasta.

Am alungat insa repede idea unei posibile dominari si mi-am zis ca toti cunoscutii mei fac lucrul acesta, isi aerisesc camera lasand suflarea rece a seriisa le patrunda in casa si inimi.

Imi pare insa un lucru ciudat ca, cu cat ma apropii mai mult de fereastra, cu atat mi-e mai teama de mine, de ce as putea gandi, simti si dori. Mi-efrica de ce as putea descoperi dincolo de perdelele trase, dincolo de luminita protectoare a lampei mele  de veghe.

M-am cutremurat cand am realizat ca afara pot gasi cadavre, pietre reci si clipe inghetate intr-un sirag de cai intortocheate. Mi se parea confuz viitorul si clipa plecarii, ma strafulgera un gand ca inceputul sfarsitului era aproape…

Si totusi am fost criticata de multi ca fiind prea morbida in scrierile mele, prea amatoare de simboluri, prea ancorata in metafore cu tenta mai… intunecata. Probabil, probabil mi-am pus sufletul pe o tava de argint si acesta a capatat o culoare fada, pala, rece, de mormant.

Dar tac, nu ma apar si nu ripostez. Undeva, in inima mea, stiu ca salasluieste mantuirea. Ma plimb agale pe cararile inimii.

Ce frumos e totusi sa-ti cunosti sufletul iesind la o plimbare in aer rece… de seara.

Autor: G.R

Tagged with: , ,

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raluca said, on 02/01/2011 at 03:35

    ooo daa Emanuel the best;) like it:P

  2. emanuel said, on 02/01/2011 at 03:32

    si in racoarea serii eu paseam domol
    acompaniat in ganduri de un scrasnet spart
    copacul imi era ca martor metropol
    langa mormantul ei…culoare de brocart

    m-am intrebat:”ce-nseamna sa lipsesti pe veci
    si chipul tau pe-un colt de vreme spart?…
    vrei, oare firave si tinere poteci?…”
    langa mormantul tau…culoare de brocart

  3. Raluca said, on 14/12/2010 at 19:00

    Mai degraba e vorba de o constientizare a realitatii,o privire in ansamblu asupra serii si a lumii de „afara” decat de o teama.De aici cutremurarea fetei…In final vedem insa ca aceasta admira si isi doreste sa iasa la „plimbare”cu sufletul sau in seara rece,trecand peste ceea ce parea a fi o poticnire in lumea ei de basm,protejata de camera sa(mediul familiar)…

  4. stefania said, on 13/12/2010 at 20:17

    Ah, cu un inceput atat de frumos, mi-a zis ca voi avea parte de poezie in seara asta, dar aripa mi-a fost franta de teama fetei. M-a izbit atat de tare gandul ca ‘ca afara pot gasi cadavre, pietre reci si clipe inghetate intr-un sirag de cai intortocheate’… a fost ca si cand in toiul bucuriei afli ca cineva drag a murit…


Lasă un răspuns

