Ştirile RMphotography

Tacerea…

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 04/12/2010

Am intrebat daca pot sa ma ascund de ceilalti,de lume,de tot.Si mi-a raspuns Tacerea.Am intrebat daca pot sa uit ca am ras,ca am plans,ca am iubit si am strans amintiri intr-un cos de vise.Si mi-a raspuns Tacerea.Dar cand am intrebat daca pot sa uit de mine si de ce sunt eu,nimic.Nimicul ma invata ca nu,sa-mi neg propria existenta,nu voi putea niciodata.Desi…
….as fi vut sa rup o foaie de hartie din cartea timpului sis a scriu cu mana-mi de ceara,as fi vrut sa-mi plec ochii sis a ma uit atent la acele litere micute de catifea ce-mi compunea viata si sa ma pierd printer ele…Ce trista imi pare simfonia greierilor din inima mea!Cum se framanta cerul in gandul meu si cat de aprinsa e noaptea tristetii!
Daca as putea,as face cumva sa ma anulez si intr-o avalansa de amintiri, sa-mi pierd simtirea!Ce minunat si ce frumos ar fi…sa-mi anulez Iubirea.

 

BY: R.G.

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. irina said, on 28/01/2012 at 12:25

    enigmatic si cuminte… ratacit intr-un cos de vise…si pana la urma transformate intr-un rai de amintiri. e tacere….tacere pe care nu ne interzice nimeni s-o ascultam.

    acum…in ce anotimp esti ?

  2. emanuel said, on 02/01/2011 at 03:40

    ascunde-ma…sa nu mai fiu gasit de nimeni…da-mi, ca trup, nimicul, si, ca limba, tacerea…pe-o piatra veche sa fiu sapat si sa nu imi stie nimeni de nume…te rog sa iei cu tine iubirea-mi si durerea…si da-mi ca trup nimicul, si pentru grai…tacerea

  3. dictaturajustitiei said, on 04/12/2010 at 22:45

    Trist. Iubirea dă viaţă.


Lasă un răspuns

