Ştirile RMphotography

Sufletul…

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 04/12/2010

Sufletul… Acest imens gol si totusi umplut cu gandul vesniciei…

Zadarnic in tainele sale cele mai ascunse,se pierde ca un abur si se scufunda in lunga noapte a timpului nostru.
Am incercat demult sa-i dau o definitie. Inca de cand eram copil am realizat ca e in mine ceva vesnic,viu si temator,o entitate a Divinului.

Dar n-am ajuns inca la o concluzie: Sufletul meu sunt eu sau poate eul meu face parte din Suflet?Ciudat.Si oare cine sa ma mai inteleaga daca insusi existenta mea nu mi-o pot explica mie insumi?
Au colindat multi filosofi ungherele sufletului,s-au catarat pe munti de teorii si au facut balonase de sapun din tainele acestuia. S-au jucat. S-au jucat si in urma lor n-au strans jucariile, le-au lasat aruncate peste tot, iar noi, curiosi si jucausi, am inceput a ne juca cu ele si ne-am zis ca vom face un castel de vise mult mai mare si mai trainic, vom cladi un turn in care vom inchide.

Gandul si-l vom tinea captiv. O! Sarmani copii ai Caderii, rupti de Dumnezeu si crescuti in pacat, oare cat ne vom mai tinea adevaratul ego spanzurat de-o piatra de hotar? Desertul si pustiirea se intind si acopera glasul si asa scazut al constiintei noastre.Ce mort imi pare totul in jurul meu…! Ce mort esti, Suflete, fara de Dumnezeu!…
BY: R. C.

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. emanuel said, on 01/01/2011 at 04:30

    copilul rade: ” Intelepciunea si iubirea mea e jocul! ”
    tanarul canta:” Jocul si intelepciunea mea e iubirea! ”
    batranul tace:” Jocul si iubirea mea e intelepciunea… „

  2. roscabgdn said, on 05/12/2010 at 00:20

    de ce oare cele mai frumoase lucruri se vad mult mai bine intr-o poveste trista?

    • radumorea said, on 05/12/2010 at 13:21

      pai nu stiu daca ai observat dar in viata tot timpul pretuim ce pierdem si nu pretuim acelas lucru atata timp cat il avem

  3. dictaturajustitiei said, on 04/12/2010 at 23:45

    La tinereţe. Mai târziu e înţelepciunea.

  4. dictaturajustitiei said, on 04/12/2010 at 22:47

    Chiar e frumos spus dar tot foarte trist.

    • radumorea said, on 04/12/2010 at 23:02

      cred ca tristeatea e cea mai grea unealta de formare a noastra ca si oameni, vrem nu vrem trecem prin ea


Lasă un răspuns

