Ştirile RMphotography

Citeste e important…

Posted in SOCIAL by RMphotography on 30/11/2010

Cred ca toata lumea a primit acest mass…

„Disparut: Dragos 13 ani, inaltime 1.54, parul de culoare neagra, tenul deschis, semnalemente remarcabile : pistrui , ochi caprui. Oricine da detalii despre el, este rugat sa sune la numerele de telefon 0745231689 (tatal) si 07498637152 (mama). Va multumim… da l mai departe te rog –chiar daca esti anti-mass trimite’l mai departe ca e vorba de un copil ..   skz l’am primit shi yo”

Evident si eu l-am primit si cum se spune in mesaj e vorba de un copil am icercat sa fac cateva cercetari sa vad cat e de real mesajul trimis cu asa mare disperare.

Evident primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost faptul ca lipseste cu desavarsire numele de familie e dat doar prenumele.

Numele parintilor nici nu este mentionat, numarul asa zisei mame este scris gresit. Am accesat site-ul politiei la rubrica copii disparuti, nu am gasit nici un copil cu numele de Dragos, urmatorul pas a fost sa sun la acele numere publicate evident numerele sunt inchise intra casuta vocala… nu stiu cat de urgenta si adevarata e toata treaba astfel incat sa trimiti mesaje in disperare si sa ti telefoanele inchise…

Sfatul meu e sa nu mai trimiteti massuri pana nu le verificati… unu la mana pe mine ma enerveaza si nu le voi da mai departe daca nu le verific…

succes la filtrarea massurilor

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raluca said, on 06/12/2010 at 22:37

    cand romanu’ nu are ocupatie… isi face… foarte inventivi oamenii astea :)) dar e jalnic in acelasi timp.

  2. Alex said, on 01/12/2010 at 13:07

    Era un anunt de genul asta si acum vreun an, 10 ianuarie 2009, cautati pe Google unul din numerele alea de telefon…
    In primul rind, lipseste localitatea de unde a disparut Dragos asta… In al doilea rand, numarul de telefon al mamei este gresit, are 11 cifre. In ce retea o fi?


Lasă un răspuns

