Ştirile RMphotography

Romania noastra draga

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 19/10/2010

http://www.youtube.com/v/M5tqnPRB9kM?version=3

http://www.youtube.com/v/YfH-Kstt_O0?version=3

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefania Horvath said, on 01/11/2010 at 09:33

    Imi pare rau ca ai pus asa ceva pe blogul tau. Eu l-am vazut mai interesant inainte si chiar apreciam efortul tau. Asta in schimb m-a dezamagit. Am avut rabdare sa ma uit, doar ca sa-mi fac o idee despre ce ai putut gandi punand asa ceva pe blogul care te reprezinta…
    cu drag,

    • radumorea said, on 01/11/2010 at 12:30

      hmmm stefania nu stiu ce anume nu ti-a placut… e o realitate a tarii noastre vrem nu vrem o avem😉


Lasă un răspuns

