Ştirile RMphotography

Creştini de 2000 de ani

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 24/05/2010

Creştini de 2000 de ani

Naţiunea noastră a fost încreştinată de misiunea Sfântului Apostol Andrei acum aproape 2000 de ani, dar vai cum ne-am abătut de la credinţa de atunci! Am scos pe Dumnezeu, credinţa din vieţile noastre şi suntem preocupaţi doar de lucruri pământeşti, pe care nu le putem duce cu noi nici măcar in mormânt. Azi suntem pe Pământ.. dar in curând va veni ziua cand vom fi în pământ; va veni o zi când vom muri si după moarte va trebui sa stăm in faţa Sfântului Scaun de Judecată a lui Dumnezeu şi va trebui să dăm socoteală pentru timpul petrecut pe acest Pământ.

Ce Îi vei spune tu? Ce Îi vei spune tu când te va intreba de ce nu te-ai rugat mai mult, de ce nu ai mers la biserică duminica în loc să stai la televizor sau să faci altceva? Ce Îi vei spune când te va întreba de ce ai minţit, de ce ai furat, de ce ai curvit?

Tendinţa noastră este să spunem că nu suntem păcătoşi mari. Că nu am dat in cap la nimeni, că nu am furat miliarde. Că suntem oameni la locul nostru. Că mergem din când in când la o biserică… Dar, dacă nu am dat in cap la nimeni, de câte ori am jignit pe cineva, i-am spus “prostule”, de câte ori am injurat pe cineva?? Mântuitorul Nostru Iisus Hristos spune în Evanghelii că cine spune cuiva “prostule” e ca şi cum l-ar fi omorât şi că dacă am poftit o persoană e ca şi cum am fi curvit cu ea…

Ai siguranţa că dacă la noapte mori, ajungi in Raiul lui Dumnezeu?

O dată ajuns in faţa Sfântului Scaun de Judecată al lui Dumnezeu, dacă El te-ar întreba “Ce motive aş avea să te las în Raiul meu?”, ce i-ai răspunde?

*Renumitul om de ştiinţă Blaise Pascal a spus:

“Dacă crezi în Dumnezeu şi Dumnezeu nu există, nu pierzi nimic, pentru că traieşti o viaţă frumoasă in curăţie, dar dacă nu crezi în Dumnezeu şi Dumnezeu există, AI PIERDUT TOTUL!”

Sfânta Biblie

Sfânta Biblie trebuie să fie singurul nostru îndreptar, singura autoritate în viaţa noastră religioasă.

Citirea ei aduce inţelepciune, pace, bucurie; nu vei ştii cum să te comporţi dacă nu o citeşti, nu vei avea pace în suflet dacă nu o cunoşti şi nu vei avea bucurie dacă nu vei ştii minunatele promisiuni ale Dumnezeului Nostru pe care El ni le-a scris in Cartea Sa.

Sfânta credinţă

Sfântul Augustin a spus “ Credinţa înseamna să crezi în ceea ce nu vezi, iar rasplata acestei credinţe este să vezi lucrurile în care ai crezut”. Cât de minunat a exprimat acest mare om, acest mare adevăr. De multe ori nu inţelegem credinţa; nici în vechime oamenii nu au inţeles-o pe deplin, de aceea Sfântul Apostol Iacov Spune în Epistola sa:  “Tu crezi că Dumnezeu este unul, şi bine faci; dar şi dracii cred… şi se înfioară! Arată-mi credinţa ta fără fapte, şi eu îţi voi arăta credinţa mea din faptele mele.”(Iac.2.18,19)

A fi credincios nu înseamnă doar să spui că crezi că există un Dumnezeu. A avea credinţa inseamna să trăieşti astfel încât, în viaţa ta, prin faptele tale, să se vadă că ai un Dumnezeu!

Perpetua(185-211)-martir al bisericii primare

Avea doar 26 de ani, era cetăţeană a Romei antice, parinţii ei erau păgâni, dar ea, ea! A gasit pacea, bucuria şi împlinirea în Iisus Hristos! Chiar dacă parinţii şi rudele o îndemnau să îşi lepede credinţa şi să aducă jertfe zeilor păgâni, ea nu înceta să Îl slujească pe Singurul Dumnezeu adevărat. Din cauza credinţei ei, a fost condamnată să fie sfâşiată de fiare sălbatice.

În timpul ce a trecut de la rostirea sentinţei, până la executarea ei, fata a fost ispitită de multe ori de cei care o condamnaseră, să se lepede de credinţă, în schimbul acestui compromis promiţându-i-se libertate. Perpetua nu s-a lepădat de credinţa ei şi L-a mărturisit pe Iisus Hristos până la moarte.

Graţie trăirii ei în lumina şi fără compromisuri, noi astăzi avem în vocabular cuvantul „perpetuu” care înseamnă continuu, consecvent.

Aşa ar trebui să fim şi noi, azi în secolul 21, să îl mărturisim pe Hristos; dar ca să Îl putem mărturisi, trebuie mai intâi să credem cu adevărat în El şi să încetăm să trăim ca şi cum am fi fără nici un Dumnezeu…

Sfântul Apostol Pavel încheie una din epistolele sale, în felul următor: „Harul Domnului Iisus Hristos, şi dragostea lui Dumnezeu, şi împărtăşirea Sfîntului Duh, să fie cu voi cu toţi! Amin

Lasă un răspuns

