Ştirile RMphotography

Ochii… oglinda sufletului

Posted in SOCIAL by RMphotography on 06/05/2010

Se spune ca ochii sunt cheia sufletului, ochii sunt foarte importanti. Nu cred ca eu sunt in masura sa spun asta, deoarece de nenumarate ori am considerat faptul ca daca pot vedea e un merit faptul ca pot vedea e ceva de la sine, ei sincer si drept sa spun nu e asa, mi-am dat seama, defapt m-am convins ca vederea e o binecuvantare, un dar, un mijloc prin care putem comunica cu exteriorul si exteriorul cu noi. Nu imi pot imagina ce inseamna sa nu mai pot vedea, sa nu pot sa ma bucur de un rasarit de soare, sa nu pot sa vad ce culoare are cerul intr-o zi insorita, sa nu pot sa vad lumina unui fulger, sa nu pot…. si te las pe tine sa spui ceea ce te-ar soca pe tine cel mai tare.

Probabil ne-am inchide in noi, probabil am spune ca viata noastra nu are nici un rost. Daca maine ai afla ca ai o boala in urma careia iti vei pierde vederea cum vei reactiona? Sigur si eu si tu am fi distrusi. Si probabil atunci am incepe sa intelegem ca ochii sunt o binecuvantare. Ochii sunt lumina sufletului.

De ce am ales sa vorbesc despre ochi? Despre importanta lor?! Deoarece ieri am avut onoarea sa cunosc niste luptatori, niste oameni care si-au acceptat soarta, ba mai mult i-au ras in nas si au aratat ca inca Dumnezeu poate sa faca minuni si prin ei. E vorba de lotul national de natatie pentru persoanele cu deficienta de vedere, sunt niste oameni care nu vad lumea asa cum o vedem noi. Sunt oameni care au castigat aurul, dar nu i-au putut vedea culoarea, au putut sa il atinga sa il simta dar nu l-au putut vedea.

Vreau sa va spun ca eu personal am ramas profund marcat de ceea ce am vazut, de modul in care lupta, de antrenamentele lungi si grele pe care le suporta. Da e o lupta, e o lupta sa inveti sa innoti drept aaa si nu e suficient doar drept, ci si sa te ridici la standarde olimpice.

GALERIE FOTO

Această prezentare necesită JavaScript.

Ca sa va faceti o imagine mai buna despre premiile castigate, competitiile la care au luat parte va ros sa apasati AICI

Lasă un răspuns

