Ştirile RMphotography

Eu cand vreau sa…

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 30/04/2010

Azi aveam asa un chef sa vad un film, asa ca ma gandeam sa caut celebrul film romanesc cu fuierici si ca majoritatea roamanilor am dau o cautare pe torrent.

si foarte entuziasmat am gasit unul… i-am dat download si in scurt timp am lauat filmul cand l-am deschis … surpriza…

Ei pai vedeti si voi mai jos am postat clipul sau mai bine spus o parte din ce am gasit…

As povesti despre ce e vorba dar cred ca ati pierde tot farmecul….

vizionare placuta… AAAA si sa nu uit astept siopinia voastra daca ti putea avea una…

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ancutzajurna said, on 07/05/2010 at 21:30

    … ma mira faptul ca nu se inneaca …=))=))

  2. Maria said, on 30/04/2010 at 22:57

    Eu nu m-am putut abtine sa nu rad🙂 E molipsitor:))


Lasă un răspuns

