Ştirile RMphotography

Durerea unei inimi frante…

Posted in PENTRU SUFLET by RMphotography on 20/04/2010

Probabil intamplator citesti si tu aceste randuri, probabil intamplator vei dori sa vezi ce este intr-o inima franta. Daca esti o persoana care ai frant o inima sau daca esti o persoana care are o inima franta vreau sa spun ca merita sa arunci o privire.
Probabil ca povestea mea este una banala, probabil ca tu treci prin ceva mult mai dureros, cert e ca o durere provocata doare destul de tare indiferent cat de mare e rana.

Sa incep cu inceputul. Era o zi obisnuita de liceu cand prietenul meu cel mai bun si-a dat seama ca sunt putin abatut si ingandurat, eram cu gandul departe de locul unde trupul meu se misca. Ei asa ca m-a „zdruncinat” putin si incearca sa imi prezinte o fata, o fata care in scurt timp a devenit totul […]
Trecem putin prin timp si peste detaliile neinteresante pentru voi. Si as dori sa ma opresc doar in ultimul al. Dar innainte de asta doresc sa o descriu putin pe fata pe care am ajuns sa o iubesc.
O fiinta care iubeste aventura, o fata plana de viata, o fata pe care daca ai incerca sa o cunosti instantaneu te-ai indragosti de ea, are o privire atat de blanda dar in acelas timp o privire taioasa, o atingere atat de firava cu ajutorul careia iti poate taia respiratia. Da ea este Claudia, ea e persona careia i-am dedicat o buna bucata de timp, energie si sa nu uitam toatadragostea mea.
Aceasta persoana atat de firava, atat de blanda… a ajuns in mainile mele, cata onoare, cata binecuvantare, nu credeam vreodata… da nu imi puteam imagina.

Dar, am reusit sa o murdaresc, am reusit sa stric ceea ce candva era binecuvantarea mea. Am fost (si cred ca inca sunt) prea protector si asta a dus incetul cu incetul atat la distrugerea ei cat si la ce a fost candva…

Cam aceasta e povestea pe scurt, cam aici se afla inima mea. A ajuns sa fie distrusa, a ajuns sa se autodistruga, crede-ma e atat de simplu, crede-ma asa usor ne facem rau, vrei sa faci un bine si nu, parca totul iasa pe dos, vrei sa faci o surpriza, parca atunci e momentul cel mai nepotrivit.

Dar ca orice om trist am tot incercat sa caut pe net diverse melodii, diverse clipuri orice care sa ma mai incurajeze sau in care sa ma „scufund”.
Orice in care sa pot sa mai gasesc o mica speranta. Evident, nu am gasit, evident totul era atat de, atat de pesimist, incat, incat am renuntat sa mai caut.
Si totusi mi-am amintit ceva, mi-am amintit ce inseamna dragostea mi-am amintiti ca undeva candva, cineva a scris asa: „Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr, acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul. Dragostea nu va pieri niciodată.” (1Corintenti 13 4-7)
Si atunci mi-am dat seama ca tot ce mai pot face, sau mai bine spuns tot ce se mai poate face e sa arat ca o iubesc si sa ii arat ca o iubesc pe baza a ceea ce am vazut mai sus… O dar e asa de greu, cand vezi ca persoana pe care o iubesti se uita dupa altcineva, e atat de greu cand vezi ca incepe sa te ignore tot mai mult, cand vezi ca incercand sa ii areti ca o iubesti nu primesti in schimb decat ura si dispret. Chiar daca aceasta persoana nu isi da seama de asta, sigur sau probabil nu asta intentioneaza dar asta trimite. Da in situatiile acestea dragostea trebuie sa fie cea care guverneaza in noi, nu ura, nu dispretul, deoarece daca vom rasplati la rau cu rau, cu ce vom fi mai buni decat altii cu ce vom fi mai buni decat criminalii etc. Dumnezeu ne iubeste, da, El ne iubeste si inca mai mult decat vom putea iubi noi vreodata. De ce spun asta? Nu stiu cati dintre voi veti putea vreodata sa muri pentru persoana care va raneste continuu, persoana care va intoarce spatele si cand ii spui ca o iubesti.

DUMNEZEU NE IUBESTE…
Da indiferent ca esti o persoana care treci prin ce trec eu, indiferent ca esti o persoana care raneste, trebuie sa intelegi ca dragostea e cea mai puternica, niciodata nu poti sa spui ca iubesti cu adevarat daca nu inveti sacrificiul.

(daca articolol o sa aiba trecere promit ca voi reveni cu lucruri mult mai interesante)

18 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Janina Burlacu said, on 26/12/2014 at 19:04

    Am citit cu atentie si ma simt mai bine, multumesc!

  2. o umbra acum said, on 28/07/2012 at 09:55

    din pacate sau din fericire… nimeni din cei care au scris mai sus nu trece prin ce a trebuit sa trec sau inca mai trec eu… doare, doar teribil, cu atat mai mult cat stii ca nu esti de vina, nu e nici cealalta persoana de vina si totusi a trebuit sa se termine ceva atat de frumos si de bun… asta a fost, poate nu a trebuit sa fie fie asa, poate nu am meritat ceva… nu stiu si nu mai poate avea vreo importanta, dar singuratatea doare.

  3. ela said, on 20/02/2012 at 21:08

    ajuta-ma te rog sa imi revin,ma simt atat de …prabusita…nu am cuvinte…doar lacrimi,furie,amintiri,confuzie,nu am pe nimeni sa vorbesc si simt ca nu mai am putere…

  4. suzeta dinica said, on 17/10/2010 at 05:00

    ,,A urca inseamna a te SACRIFICA.
    Orice culme este severa.”(Victor Hugo)

    ,,Cand nu poti sa continui o idee-trebuie sa urci un deal.Piedica INTERIOARA se invinge creandu-ti o piedica exterioara.”(C-tin Noica)

    Nimic nou sub Soare!
    In dragoste,mereu exista,,TRIUNGHIUL”(Bermundelor?)!
    Sa nu ne cultivam amaraciunea,sa ne cultivam CALMUL,RABDAREA SI ASTEPTAREA!
    Randuiala lui Dumnezeu este mai presus decat planul omului,,Nu-i cum vrea OMU’… ci cum da DOMNU’!”
    Nefericirea este atunci cand omul isi doreste mai mult decat i-a randuit Domnul!
    Abia mai tarziu,ne dam seama ca Dumnezeu are alt plan cu noi si ca planul lui este cel mai BUN!
    Dumnezeu nu este un mos cu barba alba ci o ENERGIE INCOMENSURABILA,POZITIVA!
    Abia asta inseamna LIBER ARBITRU,sa alegi intre LUMINA(energia pozitiva)si INTUNERIC(energia negativa)!
    Intre SPIRITUAL si ,,material”!
    ,,ADEVARUL e DRAGOSTEA pentru desavarsire,iar desavarsirea e VESNICA incercare a SPIRITULUI de a imblanzi materia.”(,,Lelia”de Andre Maurois)

  5. Dany said, on 03/10/2010 at 11:30

    Poate unii nu isi dau seama cata dreptate ai in randurile scrise de tine..
    Mi sa intamplat si mie se intampla in continuare si mie si este dureros si trist..
    Dar sti cum se spune..SPERANTA MOARE ULTIMA !

    • radumorea said, on 03/10/2010 at 12:13

      nu uita important e sa lupti si sa nu iti prezi credinta in ceva mai bun. nu e usor e greu dar e posibil…

  6. ancutzajurna said, on 07/05/2010 at 21:26

    … e o lectie de viata pentru noi toti… cei care poate avem langa noi pe cineva dar nu-i dam asa de mare importanta gandindu-ne ca orice s-ar intampla va fi acolo…. asa ajungem sa pierdem cee ce iubim mai mult…. si pierderea provoaca rani adanci care lasa cicatrici care raman pe veci…..
    felicitari pentru pasul pe care l-ai facut si curajul pe care l-ai avut in publicarea povestii tale.

  7. Cosmin Giurgiu said, on 01/05/2010 at 23:50

    Radule draga ,vreau sa-ti spun ca esti un baiat foarte curajos sa vorbesti despre lucrurile astea asa deschis.

    Eu vreau sa-ti amintesc Rom 8;28 „Toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu…”

    Cosmin

  8. stitucinesunt! said, on 26/04/2010 at 20:58

    Radule, fi curajos si nu „lungi boala”, asta e sfatul meu, esti un baiat deosebit ca incerci sa faci lucrurile sa mearca bine dar eu ca o persoana din exterior iti spun si te incurajez sa stai drept si sa mergi inainte, daca tu ai pus problema asta in fata Domnului sa sti ca EL iti va raspunde daca este voie lui sa fie ea sau altcineva tu trebuie sa te pui la dispozitia Domnului si „EL iti va netezi cararile”. Asa ca stai drept si nu mai „lungi boala”

    • radumorea said, on 26/04/2010 at 21:32

      sincer si eu vreau sa se rezolve situatia asta odata… dar e cam dificil:D

  9. ioana said, on 26/04/2010 at 10:32

    Radu…fruntea sus!Tu esti mai puternic decat situatia asta.;)

    • radumorea said, on 26/04/2010 at 10:34

      probabil, inca nu mi-am dat seama de asta… vom vedea in viitor… sper ca tu esti ok😉

  10. FLORIN said, on 22/04/2010 at 08:17

    Draga Radu,
    ca unul care am iubit si iubesc din toata inima,
    ca unul care am ranit si am fost ranit in dragoste,
    vreau sa-ti scriu cateva randuri in speranta ca vei primi ca de la Domnul.
    Articolul este foarte frumos insa mi-au atras atentia cateva expresii care, daca sunt adevarate, pot fii cauza „durerii”.

    „o fata care in scurt timp a devenit totul”
    „persona careia i-am dedicat o buna bucata de timp, energie si sa nu uitam toata dragostea mea”

    Scriptura zice: Matei 10:37  Cine iubeşte pe tată, ori pe mamă, mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine; şi cine iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine.

    „Dar ca orice om trist am tot incercat sa caut pe net diverse melodii, diverse clipuri orice care sa ma mai incurajeze sau in care sa ma “scufund”.Orice in care sa pot sa mai gasesc o mica speranta. Evident, nu am gasit”

    „Si atunci mi-am dat seama ca tot ce mai pot face, sau mai bine spuns tot ce se mai poate face e sa arat ca o iubesc si sa ii arat ca o iubesc pe baza a ceea ce am vazut mai sus”

    Acea DRAGOSTE despre care ai citit in 1.Corinteni nu se refera la dragostea pentru prietena ta Radu, ci la dragostea ce trebuie sa I-o porti lui Dumnezeu prin Fiul Sau Isus Hristos.

    Efeseni 3:20-21 
    Iar a Celui ce, prin puterea care lucrează în noi, poate să facă nespus mai mult decât cerem sau gândim noi,a Lui să fie slava în Biserică şi în Hristos Isus, din neam în neam, în vecii vecilor! Amin.

    • radumorea said, on 26/04/2010 at 10:33

      ms mult floin, desi la unele afirmatii deale tale te-as contrazice si eu😛

  11. camelia said, on 21/04/2010 at 21:34

    radu…nu cred ca este o persoana care sa nu se regaseasca. apreciez faptul ca ai avut curajul sa te deschizi, sa povestesti aceste lucruri. hmm…interesant. mi’au placut cateva fraze. care mi’au dat de gandit

    • radumorea said, on 26/04/2010 at 10:33

      probabil multa lume se regasteste. dar sper ca toti sa trwaca cu bine, atat persoana ranita cat si cea care raneste😉

  12. Maria said, on 21/04/2010 at 14:46

    Esti atat de curajos, Radu. Si e foarte frumos ce ai scris…si adevarat:)


Lasă un răspuns

