Ştirile RMphotography

Kaufland revine

Posted in SOCIAL by RMphotography on 25/03/2010

Cred ca tuturor va plac mititeii, sau carnaciorii  la gratar. Ei si deasemenea, cred ca orice student care a trecut prin Cluj sigur a vizitat si a gustat mititeii de la Kaufland.

Ei si eu seara trecuta am fost la celebrul Kaufland unde am degustat niste mititei. Trebuie sa recunosc ca au fost gustosi mai ales cu mustar…. ei nu acesta e subiectul meu, ci in timp ce stateam la „masa” afara si savuram, nu intorc bine capul si ceva imi taie toata pofta de mancare.

Nu stiu daca o sa va vina sa credeti ce anume… si deasemnea m=am gandit ca nici nu ma credeti daca nu am si imagini asa ca am facut si vreo 3 foto (imi cer scuze de calitate sunt facute cu mobilu)

Ei sa vezi si sa nu crezi, era in jur de ora 19:30 (evident nu ora inchiderii) cand doamna care servea si-a luat galeata de curatenie frumos si hopa hus pe gratar. In picioare, cu incaltamintea standard si bineinteles o galeata murdara langa ea toate acestea pentru a spala hota.

Toata problema era ca pe gratar nu a pus ceva sa il protejeze si apa care se scurgea de pe hota picura pe recipientele (nu stiu cum sa le spun) in care se pun mititeii si carnaciorii (ti sa mentionez ca inca mai erau mici in recipiente si carnaciori).

Sincer am rmas fara cuvinte pur si simplu nu mai stiu ce sa spun.. cred ca va las si pe voi, si deasemenea va atasez cateva imagini sa va convingeti si voi…

A si apropo POFTA BUNA DATA VIITORE CAND MACATI ACOLO

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ancutzajurna said, on 25/03/2010 at 00:21

    … mda, ce mai pofta buna… luati aminte si nu va lasati dusi de aparente si de gust:)) ca s-ar putea sa gasiti vreo bucata de talpa de adidas topita in mititei:)) sau poate asta e secretul gustului:))

    • radumorea said, on 25/03/2010 at 00:23

      Ei eu nu am gasit nimic nu stiu cei care au fost serviti dupa mine ce au mancat :))


Lasă un răspuns

