Ştirile RMphotography

Amintiri

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 14/03/2010

Cred ca toata lumea a trecut pe la gradinita, ei daca asa a fost, sigur trebuie sa va amintiti de anumite cantece ale copilariei, ei eu navigam asa tantos pe youtube si am dat de cateva cantece vechiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si evident m-au dus cu gandul la ceea ce a fost candva, la zilele de la gradinita.

Zile in care nu aveai alta treaba de facut decat sa te joci. Va mai amintiti ca aveam un joc pe care il jucam si se numea „cand voi fi mare vreau sa ma fac….” defapt cam acesta era tot jocul. Sincer acum ati reusit sa deveniti ce ati visat? Vreau sa va spun ca eu unul nu am reusit, am avut multe planuri si multe ganduri, dar au fost.

DA asa e copilaria, visam sa devenim oameni mari iar astazi, acum, visam la copilarie.

Daca nu am reusit sa va duc pe meleagurile copilariei sper ca urmatoarel clipuri sa reuseasca sa va trezeasca amintirile in care erati printi/printese. O lume in care totul era mult prea clorat (chiar daca unii am trait in alte vremuri, lumea noastra era fara probleme si colorata)

Cred ca si pe cei mai critici dintre voi si cei mai „duri” cantecele astesea va inmoaie…

Haindeti incercati sa spuneti fiecare cate o amintire de-a voastra din gradinita, haideti sa ne reamintim visele.

Daca nu vrei sa spui o amintire hazlie eu zic sa ne spui macar visul care il aveai, ce doreai sa devi si ce ai devenit..

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. ancutzajurna said, on 25/03/2010 at 00:29

    … nu imi amintesc ce voiam sa devin… dar stiu ca imi doream sa am o surioara sau un fratior asa cum aveau alti copii…. si Dumnezeu m-a ascultat ….


Lasă un răspuns

