Ştirile RMphotography

Lipsa de responsabilitate

Posted in SOCIAL by RMphotography on 09/03/2010

Sincer sa spun anul trecut am facut sesizare anul acesta inca odata, oare e nevoie in fiecare an sa fac cate o sesizare sau autoritatile ar trebui sa se autosesizeze. Ma refer la podul din Manastur (nodul N) care face legatura intre Calea Manastur si Calea Floresti si intre Plopilor si Primaverii.

Problema  majora o constituie turturii imensi care se formeaza sub pod si atarna peste drumul si (trotuarul infest si distrus) care trece pe sub acest pod.

Ma intreb daca voi ati sesizat pericolul sau inca nu ati realizat la ce pericol va expuneti in momentul in care treceti pe sub pod. Sincer eu am incetat sa mai trec pe acolo de cam o saptamana din momentul in care s-au forma acele „stalactite” sezoniere, deoarece la ce marime au si la cat de ascutite sunt sigur imi sparge plafonul masinii si evident primaria se sustrage de la responsabilitate si eu raman cu daunele materiale in cel mai fericit caz…

Am tot vorbit despre ei cred ca ar fi cazul sa vedeti si cateva imagini sa va faceti o idee despre ce e acolo. (imi cer scuze pentru calitatea imaginilor dar au fost facute cu telefonul mobil)

Tin sa mentionez ca in zona deja au si cazut 2 turturi imensi pe zona „pietonala” sper sa nu fi fost nimeni ranit

In urma sesizarii facute pe site-ul http://www.domnuleprimar.ro am primit un numar de inregistrare conform legii

„Sesizarea dumneavoastra va fi validata si transmisa catre primar in cateva momente.

Lege nr. 544/2001
Art. 7. – (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintarii acestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile.

Sesizarea dvs are ID-ul: 39346
Odata ce se va raspunde acestei sesizari, veti fi anuntat pe adresa de e-mail pe care ati introdus-o.
Puteti verifica raspunsul si facand o cautare dupa codul sesizarii.”

sper sa primesc raspuns innainte de venirea caldurii sau vor lasa ca natura sa isi faca treaba pentru a reduce cheltuielile din bugetul orasului…

astept si opinia voastra…

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristy said, on 09/03/2010 at 16:03

    Radu, niciodata! De fapt, ..cine? De ce? Care-ar mai fi aventura de-a circula prin cluj atunci?:) Stii tu.. „iarna nu-i ca vara”, iar „cel mai mult in romania se circula cu avionul”🙂

    • radumorea said, on 09/03/2010 at 16:05

      da am uitat ca la ce salarii exista in romania problemele s-au mutat pe cer din trafic, toti si-au cumparat elicoptere… chiar nu m-am gandit si la asta:)) ce sa facem… eu sper ca pana maine sa dispara nu de alta dar incepe sa se incalzeasca vremea… si nu as vrea sa fiu prin acea zona


Lasă un răspuns

