Ştirile RMphotography

Cele mai uzuale fraze rostite la despărțire. Ce spune el? Ce spune ea?

Posted in TIMP LIBER by RMphotography on 22/02/2010

După o perioadă în care s-au iubit, cei doi parteneri se despart

El îi spune ei că este homosexual sau că o iubește ca pe o prietenă. Ea îl iubește ”ca pe un frate” sau vrea să se concentreze ”asupra carierei”.

”Nu este vina ta, este vina mea” este fraza pe care o rostesc atât bărbații cât și femeile, atunci când vor să se despartă de partenerul lor. Pagina web a ziarului spaniol ”20 minutos.es” a realizat un Top 10 al celor mai frecvente anunțuri de despărțire, venite atât din partea bărbaților, cât și a femeilor.

”Mi-am dat seama că te iubesc precum o prietenă” sau ”Sunt homosexual”, sunt alte fraze ”la modă” atunci când el vrea să scape de ea. În cazul contrar, femeile spun: ”Vreau să mă concentrez asupra carierei mele” sau ”Mă gândesc la tine ca la fratele meu”. Iată care sunt cele două topuri:

Top 10 fraze rostite de bărbați:

1.”Meriți pe cineva mai bun decât mine”.
2.”Nu știu ce mi se întâmplă”.
3.”Nu este vina ta, este vina mea”.
4.”Ești prea bună pentru mine”.
5.”Am o misiune secretă într-o altă țară”.
6.”Mi-am dat seama că te iubesc precum o prietenă”.
7.”Sunt homosexual”.
8.”Merg din relație în relație și nu am avut timp pentru mine”.
9.”Sunt căsătorit”.
10.”Sunt de altă religie”.

Top 10 fraze rostite de femei:

1.”Vom rămâne prieteni”.
2.”Vreau să mă concentrez asupra carierei mele”.
3.”Nu este vina ta, este vina mea”.
4.”Nu mă atragi în mod”.
5.”Am un alt iubit”.
6.”Viața mea este destul de complicată”.
7.”Mă gândesc la tine ca la fratele meu”.
8.”Nu ies cu colegii de muncă”.
9.”Este o mică diferență de vârstă între noi”.
10.”Sufer de fobie”.

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mika said, on 08/02/2012 at 15:45

    fain (y)
    super tare

  2. Star* said, on 17/03/2010 at 17:48

    Dar vai, Radu!! Pai : „Vom ramane prieteni” (Clasica) „Din cauza mea” si ” Am nevoie de timp, pt mine” Asa le-am zis eu:P dar au acelasi inteles :”> si nu cu cine crezi tu:P :))

  3. Star* said, on 17/03/2010 at 17:29

    Recunosc ca am folosit si eu cel putin una din frazele astea :-ss

    • radumorea said, on 17/03/2010 at 17:38

      si care din ele? ca nu vreau sa fiu indriscret si sa te intreb si cu cine :))


Lasă un răspuns

