Ştirile RMphotography

Ziua mea…

Posted in LA GRAMADA by RMphotography on 31/01/2010

Anul a trecut cum a trecut, cu o criza financiara, multe probleme, dar anul acesta am incercat sa gasesc o solutie prin care sa atrag atentia prietenilor ca urmeaza ziua mea. Pare funny dar sincer chiar asta am si urmarit asa ca am creat un countdowntimer care indica timpul pana la ziua mea…. ei daca esti curios si tu poti sa dai click pe imaginea de jos si sa vezi si tu…. aaaa ideea era ca sa nu uite de cadouri :)) si sa nu aiba pretextul ca…. stiti si voi pretextele…

PRIN URMARE, DRAGI PRIETENI…. NU UITATI …. STIE DEJA O LUME INTREAGA, SPER CA VOI SA NU UITATI…

acum dupace nu a mai ramas mult timp, sa spun si ce vreau eu…..

1 un mixer 36 canale, cun crossover, asa numai vreo 4 boxe de cate 600w una :))
ok sa fiu mai realist, vreo 2gb rami, :))
aaa da sa fiu si mai realist…. vreo 100 felicitari….
tot uita ca trebuie sa fiu realist….

pe tine te vreau😛 (stie pers despre care e vb)

dar din pacate nu am reusit sa fiu deloc realist🙂 asa sunt eu mai visator

Tagged with: ,

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. valentyno said, on 19/02/2010 at 22:49

    :)))..probabil la urma este vb de iubita ta..si cred ca ea e cea mai importanta ca mixerul mi-l dai mie si placuta de rami chiar imi trebuie pt un joc😀

    • radumorea said, on 19/02/2010 at 23:05

      promit ca daca primesc toate lucrurile enumerate, inclusiv ultimul, toate celelalte ti le voi da tie…😉

  2. tbideka said, on 02/02/2010 at 23:33

    tot 20 feb :))

  3. tbideka said, on 02/02/2010 at 23:32

    de fapt ai vrut sa o impresionezi pe soramea si sa ii areti ca de abia astepti sa vina ziua ei

    • radumorea said, on 02/02/2010 at 23:35

      oricum eu cu irina avem o intelegere, jumate dincadourile ei trebuie sa mi le dea


Lasă un răspuns

