Ştirile RMphotography

VIDEO „CERSETORIA”

Posted in SOCIAL by RMphotography on 28/01/2010

Dupa o scurta asteptare echipa a reusit sa finalizeze si mult asteptatul clip. Nu vreau sa vorbesc foarte mult despre el… ci las imaginea sa vorbeasca de la sine…

Pentru cei care nu stiu clipul face parte la articolul/materialul „Cersetor pentru o zi”

Vreau sa multumesc inca odata echipei, Gratian, Claudiu, Ionut si Ovidiu cred ca mi-as multumi si mie (Radu)

VIZIONARE PLACUTA

Si asteptam comentariile voastre



Tagged with: , ,

41 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabriela Moldovan said, on 03/12/2010 at 12:26

    sooooper!!! super buna treaba!!! ati avut curaj..
    montaj excellent, it makes its point! good chioce of music, good sound overall!great job!!

    • radumorea said, on 06/12/2010 at 23:13

      multumesc mult gabriela, iti multumesc in numele intregii echipe😀

  2. Stefania Horvath said, on 02/12/2010 at 15:37

    Radule, mi s-a facut asa mila de tine…
    N-ai avut succes…
    Daca te cunosteam atunci si eram prin preajma, nu stiu cum reactionam. Mi-a venit sa te iau in brate…

  3. mari said, on 01/02/2010 at 01:11

    salut baieti,
    as incepe prin a va lauda munca. fosrte bine lucrat din toate punctele de vedere. dar m-a cam suparat domnu` cu scaunul, caci se legana… cu spor, atunci cand vorbea, or, el se vroia a fi serios😀. nu va suparati, dar trebuia sa spun chestia asta.
    in rest e totul ok si va recomand sa il prezentati la ceva competitii de profil😉
    mult succes in continuare!… colegii mei!🙂

  4. Danezu said, on 01/02/2010 at 00:58

    Felicitari pentru initiativa ar fi fost extraordinar daca ati fi avut lavaliere sau ceva ca sa se si auda reactia publicului, dar pe ansamblu a iesit bine as adauga ca Gratian pare chiar talentat ar putea trai din asa ceva :p

  5. adinnaplus said, on 30/01/2010 at 20:51

    V-ati pus intrebarea: Oare de ce nu suntem noi in locul lor?

    Sa presupunem ca prin absurd am ramane fara bani. Cati dintre cei noi, cei care ne-am uitat la filmulet, am prefera sa cersim in loc de a ne procura prin alte metode cele necesare pentru a trai?

    • claudiu said, on 31/01/2010 at 17:49

      Ai inteles gresit adina.Ne-am pus intrebarea cum am proceda noi daca am fi in locul lor? Nu este acelasi lucru cu „Oare de ce nu suntem noi in locul lor?”. Nu as spune ca a fi cersetor e ceva demn de laudat insa daca te nasti deja intr-o viata de strada iar parintii iti impartasesc din ceea ce stiu si eu sa faca, in mod indirect o sa faci probabil si tu la fel. Nu inseamna ca trebuie sa-i respingem sau sa-i incurajam in ceea ce fac. Mai cu seama ar tebui sa ne gandim cu totii la ceva pentru ei, la ceva ce i-ar face sa uite de viata mizerabila in care se afla; sa le dam speranta si increderea ca pot face ceva mai bun mai constructiv si sa nu transmita la randul lor aceleasi obiceiuri urmasilor.

      • adinnaplus said, on 31/01/2010 at 20:53

        Intrebarea mea a luat forma aceasta deoarece cred ca faptul ca nu suntem in locul lor este un factor major de influenta in a raspunde la intrebarea voastra: „Cum am proceda noi daca am fi in locul lor?”.

        De asemenea, prin a doua mea intrebare: „Cati dintre cei noi, cei care ne-am uitat la filmulet, am prefera sa cersim in loc de a ne procura prin alte metode cele necesare pentru a trai?” vroiam sa accentuez faptul ca este foate putin probabil ca un om care in momentul de fata nu este cersetor, sa devina unul. Ceea ce intareste si mai mult prima premisa.

        Asa ca, orice raspuns am oferi intrebarii voastre este foarte probabil ca acesta sa fie DISTORSIONAT datorita perceptiei noastre limitate. Poate ei nici nu-si considera viata ‘mizerabila’… Din aceasta cauza, consider intrebarea voastra irelevanta, mai ales pentru ca se adreseaza unui public foarte larg, nespecializat in probleme sociale.

        Vrem sa facem ceva pentru a-i motiva sa munceasca? Eu zic sa intre in faliment businessul cersitoriei, i.e sa nu le mai oferim bani…
        Ceea ce in nici un caz NU IMPLICA sa le vorbim urat sau sa refuzam sa stam de vorba cu ei, ori sa le ignoram prezenta. Cred ca daca am face exact invers, adica sa le explicam de ce nu le dam bani, am avea mai multe sanse de reusita; iar pentru 1 din 10 poate vorbele vor avea inteles….

  6. Dan said, on 30/01/2010 at 20:51

    Bravo baieti.
    Frumoasa idee ati avut voi, nimic de zis.
    Totusi ca o sugestie…ce mi s-ar parea mie mai ok…la sfarsit acolo, cand afisati intrebarile alea pe Televizorul ala….faceti textu ala mai mare un pic, sa se poata citi mai bine.
    Eventual puenti cate o propozitie pe rand acolo…si cu timp lasate intre ele…ca omul sa cada un pic pe ganduri.

    Numai bine,
    Dan.

  7. echristianblog said, on 30/01/2010 at 20:12

    http://tusitenisul.wordpress.com

    VEZI ” VIATA UNUI MAESTRU ”…

  8. pr. Constantin Stroilescu said, on 29/01/2010 at 13:25

    Doamne ajuta!
    Va felicit pentru aceasta lucrare. L-am vizionat de curiozitate, crezand la inceput ca va fi un documentar, apoi cand ati spus ca faceti un experiment, mi-am zis ca este si mai interesant si, intr-adevar, este.
    Sper sa fiti consecventi si sa realizati cat mai multe lucruri interesante si trezitoare la realitate, la compasiune si bun-simt.

    • radumorea said, on 30/01/2010 at 19:33

      va multumim mult pentru apreciere. vom incerca sa facem cat mai multe experimente de acest gen. multumesc inca odata.

  9. dorianne said, on 29/01/2010 at 00:23

    bravo, baieti! asta ne invata cat de norocosi suntem ca avem un camin cald si o masa pe care de bine de rau avem ce pune…toata stima mea!

    • radumorea said, on 29/01/2010 at 00:27

      multumesc mult, nu e usor sa inveti din experienta altuia, mai ales atunci cand nici cel care experimenteaza nu invata cum trebuie…😉

  10. Sasha said, on 29/01/2010 at 00:17

    ma asteptam din partea ta Radule sa iasa un experiment bine pus la punct :)….ca sa primesti…sa primim un raspuns la unele din intrebarile de la sfarsit, cand o sa mai prinzi curaj asa cu carul…ma gandesc ca ai putea vorbi cu un om care e nevoit sa cerseasca….sa aflii trairile lui…ar fi un eveniment interesant….oricum, foarte intens a fost totul ….Felicitari ! si Domnu sa iti dea intelepciune si curaj sa mai faci chestii de astea care sa ne faca sa ne vedem adevarata stare….sau unde putem ajunge…si care sa ne arate ca oricat de sus am fi putem cadea oricand…

    • radumorea said, on 29/01/2010 at 00:26

      pai in viitoar vor aprea o serie de reportaje cu viata unora… de pe strazi dar acum lucrez la un plan de „atac”

  11. blogândac said, on 28/01/2010 at 23:28

    Omu’, tot respectu’ nu numai pt curajul de a ieşi pe stradă, dar şi pt rezistenţă. Vestimentaţia jos pălăria. Sper că ţi-ai atins scopul cu ceea ce ai vrut să demonstrezi. Baftă!

  12. paula said, on 28/01/2010 at 23:26

    fain filmulet, eu nu aveam curaj sa fac asta sincer bravo voua !
    totusi ati facut ceva bani? :))

  13. loresabau said, on 28/01/2010 at 20:09

    Felicitari!

    ar trebui ca astfel de experimente sa le faca cei care au prea multi bani!! sa simta si ei ce inseamna cu adevarat sa fi cersetor!

    • radumorea said, on 28/01/2010 at 20:10

      crede-ma ar fi foarte greu sa renunti la caldura si la comoditate

  14. moldoveanca said, on 28/01/2010 at 19:09

    …Bravo, dragi colegi!!! Nu mai aveam rabdare sa vad filmuletul de cum ti-am vazut ,Radule mutra la avatar, dar a meritat asteptarea …. Chiar mi-a placut foarte mult… admir curajul pe care l-ati avut. Ma si cat de bine v-ati intrat in roluri, incredibil!!! Bravo de o mie de ori!!!!

  15. Andreea said, on 28/01/2010 at 19:01

    totul s-ar putea rezuma la „impresionant”…felicitari pentru curaj….

  16. yonne said, on 28/01/2010 at 17:46

    ce tari is copii ce va dau bani;));))

    mi-a venit o idee… cum ar fi sa fie niste persoane super fain imbracate, fete aranjate frumos sa iasa pe strada si sa zica: „buna, am nevoie de 2 lei, imi lipsesc pentru a cumpara (ceva specific) iar acum nu ii am la indemana” fara vocea plangacioasa si fara aerul de inferioritate… eu am incercat odata cand am ramas fara 1€ la mc donalds;));)) si am facut rost de ei imediat… si nu s-a uitat nimeni urat la mine, nu m-a refuzat nimeni, au ramas uimiti, dar nu cred ca le-a trecut prin minte: „du-te la munca”

    oricum, e foarte fain clipul;)

    nici nu stiu ce e mai trist: ca exista lume care e in situatia de a nu avea nimic, ca sunt asa de putine persoane care ajuta, ca sunt persoane care prefera sa cerseasca…?

  17. bogdan petrovici said, on 28/01/2010 at 15:54

    bravo ma!

  18. Augustin said, on 28/01/2010 at 15:44

    Parca l-am vazut si pe colegul nostru, Ionut Pop, deghizat in trecator, nu? Bravo pentru initiativa!

  19. claudia said, on 28/01/2010 at 15:08

    Oau, de mult asteptam sa avd clipul, si se pare ca s-a meritat;)..e super baieti, bravo voua si bravo tie radu pentru idee si curaj:).

    • radumorea said, on 28/01/2010 at 15:10

      mult curaj am primit si datorita colegilor si a lui gratian in mod special ca il vedeam si pe el alaturi de mine in frig si ” cu mana intinsa”

  20. Patricia said, on 28/01/2010 at 13:55

    Bravos, baieti! Un experiment reusit si un clip bine lucrat:) Felicitari!

  21. andraduta said, on 28/01/2010 at 13:40

    Frumoasa idee, frumoasa realizare. Poate o sa inscrieti filmuletul intr-un concurs la un moment dat. Ma bucur ca sunteti colegii mei.
    Felicitari!

  22. Dan said, on 28/01/2010 at 13:23

    mah daca ar si merge aici pe blog la tine… ar fi ceva
    oricum clipul e zooper
    felicitari!

  23. andreea said, on 28/01/2010 at 13:18

    Bravo baieti! Toti ati facut o treaba foarte buna in acest experiment. Sper ca frigul pe care l-ati indurat a fost rasplatit cu banuti de un ceai cald macar. (asta in cazul in care nu ati facut avere deja si planuiti sa faceti si voi ca in filmul Filantropica :)) ).

    • radumorea said, on 28/01/2010 at 13:26

      sincer cred ca cea mai mare rasplata e aprecierea voastra… ceaiul ne incalzea pe moment pe cand aprecierile ne dau curajul de a merge mai departe… MULTUMESC MULT VOUA CELOR CARE NE URMARITI.

  24. ancutzajurna said, on 28/01/2010 at 13:14

    …. Jos palaria!!! Alte cuvine nu stiu daca sunt de prisos …..

    • radumorea said, on 28/01/2010 at 13:16

      multumesc mult pentru aprecieri…. sper sa fie cat mai multe deastea

  25. alinutz said, on 28/01/2010 at 13:14

    vezi k racesti…..


Lasă un răspuns

