Ştirile RMphotography

Telefoane …

Posted in ELECTORAL by RMphotography on 06/12/2009

in urma cu cateva minute am fost sunat din partea unui partid (momentan nu public numele partidului) mai exact din partea unui grup sustinator (cred ca oficial) prin care voia sa faca „un sondaj” cu persoanele care au mers la vot.

cert e ca daca spuneam ca nu (acum imi pare rau ca am spus ca am mers la vot) sigur continuau campania electorala cu toate ca astazi este 06.12.2009 ORA 16 :15 IAR VOTUL E IN TOI .

bineinteles ca in momentul in care am incercat sa aflu cu cine anume stau de vorba la telefon (un nume ceva) telefonul mi-a fost inchis in nas.

TIN SA PRECIZEZ CA VOTUL MEU NU A FOST INFUIENTAT dar probabil alti ceateteni si-au schimbat decizia datorita acestor telefoane…


daca ati primit astfel de telefon te rog sa ne spui si noua ce au incercat sa iti „sopteasca” cu toate ca este ILEGAL.

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. hriho said, on 12/02/2010 at 13:54

    raluca te vrea, e clar. in al doilea rand, cica nu vrei sa dai numele partiului. ca si cum daca l-ai da ar fi incarcerati vreo 200 de oameni de la conducere, vreo 100 ar fi cercetati si restul partidului s-ar destrama subit si imediat:)

  2. Raluca said, on 06/12/2009 at 16:34

    place*

  3. Raluca said, on 06/12/2009 at 16:33

    imi lace ca ne ti la curent cu noutati,


Lasă un răspuns

