Ştirile RMphotography

atentie in trafic

Posted in SOCIAL by RMphotography on 26/10/2009

nu de putine ori accidentele s-au produs din cauza pieonilor, o spun ca o persoana care conduce deja de ceva vreme.

va relatez  o intamplare de care am avut parte in urma cu aproximativ 1 an si jumatate in urma. o voi relata foarte scurt, deoarece vreau sa aud si povestile voastre.in urma cu un an jumatate (aproximativ) mergeam cu masina pe strada bucegi (daca nu ma insel), nu aveam viteza deoarece e o strada destul de aglomerata si pe deasupra si multe maisini parcate, dar ca in clipul alaturat si mie mi-a sarit un copil in fata masinii. nu stiu de unde a aparut, nu stiu ce ii trecuse prin cap (am utitat sa specific ca acel copil era pe bicicleta) dar de pe trotuar a tasnit printre masinile parcate drept in fata mea, ironia facea ca trecerea de pietoi nu era la mai mult de 4 m de el.

dar cum reactiile publicului nu au intarziat sa apara tot eu ca sofer am avut parte de toate vorbele „dulci”.

da… asta inseamna sa fi sofer…  astept si intamplarile voastre, cele traite, cele vazute sau de ce nu cele auzite…

Tagged with: ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cos said, on 28/10/2009 at 00:47

    îmi pare cunoscută povestea ta… seamănă cu a mea..:P:P bun material…felicitări.. o noapte liniştită să ai.


Lasă un răspuns

